Behöver jag säga att jag längtar....

tror inte det! I hegen kommer nämligen mina älskade roffar:)
Har egentligen inte planerat så mycket men det kommer att bli Väderskär, shopping i Västervik, middag, fika och en utekväll i Västervik men det är bara om ni vill...

Helgen som gick var mycket blandad, jobbade fredag och lördag och på lördagkväll var vi på vårfest i Loftahammar med J:et och Markus. Det var dans, drinkar och härj:) En bild på gänget innan festen börjar, (ingen av de andra bilderna är material att publicera:))


Har blivit lite kär i Leilas kokbok också, kanske inte så bra för figuren men man måste ju öva upp baktalangen lite:)
 

Nu ska jag snart steka strömming men innan det ska jag dra en repa i trädgårdslandet!!

på återseende!!

Kommentarer
Postat av: ankan

LÄNGTAR jag med :) På fredag kommer vi med buller och bång! Låter som en välfylld helg ;) KRAM!

2009-05-11 @ 18:51:48
Postat av: Biggis

Precis vad jag behövde veta!:) KOmmer förmodligen ha alldeles för mycket kläder med mig, men det finns ju så mycket PLATS när jag bara ska ha med mig grejer till mig själv!:) Ska bli så KUL!

2009-05-12 @ 14:22:28
Postat av: Lina V

Ja snart kommer vi Rolf och slår klackarna i taket, ska bli kul med en äkta roffe fest igen!

2009-05-12 @ 15:44:09
Postat av: Lina B

Vad duktig du är, lilla husmor:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback