Struuuul

det e precis vad det har varit de senaste timmarna, mest för min kära vän och reskamrat Muffen! Nu har iaf allt ordnat sig och vi kommer att tillbringa en sällskapsresa i Italien...

Gud vad skönt det har varit med en ledig dag i dag. Har sovit, promenerat, läst, ätit och tittat på J:et och Markus bygge. I morgon e det jobb igen, jag dööör om de blir en lika jobbig kväll som de senaste..... Må gud vara med mig:)

Min huvudvärk e upp och ner. I dag har det varit skapligt men jag misstänker att det bli värre med kaffe... ska försöka att dra ner lite!

Muffen


Nu har Thomas åkt till skåne. Det e verkligen jättetomt utan honom... Fattar inte hur vi stod ut att ha distansförhållande... fast när alternativet var inget förhållande alls var ju valet inte alls svårt...

Älskar honom som jag aldrig tidigare älskat.....


Nu ska jag dricka te och umgås med mor å far!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback