En ny värld öppnade sig

ska man behöva semester och miljöombyte för det???
Stressigt på jobbet och en känsla av att man aldrig gör tillräckligt, huvudvärk och brist på motion.... Jag behövde verkligen semster och vi har haft det underbart.... Känner mig mycket piggare och jag har dessutom inte haft ont i huvudet under hela veckan och inte sedan jag kom hem heller..peppar peppar...
Skidåkningen gick över förväntan, enligt mina medresenärer har jag en märklig stil men jag tog mig ner för alla backar (inte de svarta), och de får man ju vara nöjd med. Rädd var jag många gånger men tackvare min tålmådiga vän Lina gick det strålande, jag grinade inte på toppen en enda gång:)
Vädret var strålande, sol och lagom temperatur alla dagar föreutom två. Lite färg fick vi och det är alltid välkommet den här årstiden:)
Sammanfattningsvis hat vi haft en solig, lärorik, mysig, underbar vecka med mycket god mat, träningsvärk, fest och lite bravader som jag låter förbli oskrivet:) Bilder givetvis:
            

Jag har ju fyllt 28 år... det är helt otroligt var fort tiden går, börjar nästan känna av lite åldernoja... Gjorde ingen stor grej av min stigande ålder utan bjöd mamma och pappa på middag. Fick en jättefin ljuslyckta, tulpanvas, leilas kokbok och produkter till håret. Av Thomas fick jag en assistent, tjock tröja och fröer som jag ska stoppa i jorden:)

I dag har jag invigt assistenten, gjorde matbröd som jag hoppas inte blev för torra:) Nu ska jag snart prova Leilas blåbärsmuffins:)
Både i går och i dag har jag gått en långpromenad, mår så mycket bättre när man får vara ute i solen. I går gick jag, Sandra och Emelie efter jobbet, kul med lite tjejsnack:)

Nu väntar bakning, sanering av kök och kanske läsa lite i min bok:)

Tack å hej!!

Kommentarer
Postat av: Lina B

Shit vad det ser fint ut! Jag blir grymt avundsjuk, vill också åka till Alperna!! Du börjar bli lite husmor nu när du också äger en assistent:)

Längtar efter er!!

Kram

Postat av: Biggis

Åh vad underbart det ser ut att vara!! Jag vill också ha lite fint vårväder!

2009-03-27 @ 13:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback