Mysig ledig dag





I går invigde vi Gamlebyviken med skridskoåkning!!! Läskigt när man är osäker på isens tjocklek men mysigt med lite utomhusaktivitet. Thomas var säker så han tycket bara att det var kul:) Jag insåg att jag e totalt värdelös på att åka!!

Jag har aldrig varit speciellt intresserad eller bra på att åka skidskor eller slamol men den här vintern ska jag verkligen ta igen allt jag missat. v.12 åker vi till Italien, Canezei och åker slalom i en vecka och första helgen i april åker vi med familjen Hed/Bergman till Åre och åker ännu mer slalom. Efter den här vintern kanske jag vågar åka de röda och till och med kanske de svarta backarna i Vemdalen!! Skridskorna lägger jag på hyllan!!

I gårkväll hade vi våra hyresvärdar på kvällsfika. De har inte sett våran renovering förut och de var supernöjda, vilket är jättekul!

I dag startar mitt nya liv, Emelie och jag har varit och tränat vilket var jätteskönt, kommer säkert att få träningsvärk utan dess like:)
Nu ska jag planera Åre resa med Lina!!

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Ankan

Jösses vilken hurtighet! Se till så du inte bryter dig, tänker på dina sköra fötter... :)



KRAM!

2009-01-08 @ 15:07:00
Postat av: Elin

Nämen vilken skridskostjärna! Mysigt att åka ut sådär..:)

2009-01-09 @ 10:19:04
Postat av: Lina

Men... man ser ju på bilden att du är en riktig skridskoprinsessa med dom där isdansgrillorna:) Klart du kommer att bli en hejjare på slalom efter en sån aktiv vinter! Ska bli så kul att få ses mkt framöver! Först kommer vi ner i feb/mars. Sen Åre i maj. Därefter dop i juni och till sist vår Väderskärssemester i juli/aug! Vilken vår-sommar! Blir bra så att du får lära känna din gudson direkt!

Saknar dig! Kramar från hela familjen

2009-01-10 @ 16:42:30
Postat av: Lina

Jag menar Åre i april...

2009-01-10 @ 16:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback