Grått

vädret är verkligen trist, den här vintern har verkligen varit usel!! Vädermässigt alltså, annars har den varit den bästa:)
Mina gummistövlar som jag fick i julklapp har fått bekänna färg, här i småland behöver ma inga vinterstövlar, det räcker med gummistövlar:


Grått som sagt:


I helgen jobbar jag. Slutade tidigt i dag och börjar sent i morgon så lite helg blir det iaf. I kväll ska Thomas och jag till Gamleby och bowla. Hade tänkt att äta tacobuffé där men det fanns bara sena tider så vi ska äta paj hemma först!
På jobbet går det bra, just nu har vi det ganska lugnt vilket är behövligt!
Vägarna har varit torra så jag har klarat mig från att köra i diket!
Nu kan man nog säga att Thomas är egen företagare, Höjrup bygger!
Jag längtar massor tills jag får träffa Ossian, en månad kvar!
Nästa helg blir det dans och fest i lokalen i Loftahammar!

Nu ska jag läsa nya se och hör, min nya last!

Trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback