Benjamin Buttons otroliga liv

Åh vilken underbar film..... Den vill jag verkligen rekomendera!

I dag har jag en ledig dag och det är så skönt även om helgen på sjukan har varit bra. Jag Emelie och Sandra avslutade jobbhelgen med att träna på nervpressen och i dag är mina ben så satans ömma! Det är ju bra att det känns men shit vad handikappad man blir.

Jag har klantat mig!!!! I fredags hade jag tvättstugan och när jag hade tvättat färdigt så kom jag på att morgonrocken också behöver tvättas så jag slängde in den i maskinen. Samlade ihop mina saker för att åka in till gamleby och handla, och då slog det mig: Mobiltelefonen ligger i morgonrocken!!! Satan, sprang ner och försökte stoppa maskinen, lyckades efter några minuter men mobilen gick inte att rädda. Trots att jag tog efter min pappas knep och la den i ugnen på svag värme i någon timma!
I lördags innan jobbet fick jag alltså åka via telia så nu är jag ägare av en sony ericsson W595i:

Jag kan fortfarande inte använda mobilen eftersom jag tappat bort min pin/puk kod så jag väntar på att Mr. brevbärare ska dyka upp! Så, om någon mot förmodan skulle ha försökt ringa mig så vet ni nu varför jag varken svarar eller ringer upp!
Nu ska jag göra något vettigt!

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Lina B

Inget ont som inte har något gott med sig:) Du "fick" en fin och ny telefon i alla fall!

Kram kram

Postat av: Elin

Min mobil hämtade sig efter ett dopp i toaletten. Den fick ligga på tork i 6 veckor...:) Men den funkar fortfarande!:)

2009-01-21 @ 14:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback