Bakis å skakis

nej vars så farligt är det inte men min kupa verkar inte tåla rödvin längre... Trist för det måste väl ändå vara livets dryck??

Igår:
Jobb och afterwork. Startade på Sahara med vin och plockmat, surrade en massa och gick vidare till Briggen där vi gick på mer vin och lite matbrickor. Halkade in på en quizkväll där vi förvandlades till "Team Mor-fine" kan säga att vi dominerade inte!! Vi hade iaf en superrolig kväll. Känns jättebra att jag lärt känna mina arbetskompisar bättre och jag trivs verkligen! Jättekul att vi är lite yngre sjuksköterskor nu också, även om det givetvis är bäst med blandat!!

Längtar:
1:a helgen i mars då Lina, Ossian och Kicki kommer hit över helgen, det ska bli så himla mysigt.
V. 12 då skidveckan i Italien väntar med Thomas och hans vänner och min kära vän Muffen!
1:a helgen i april då Thomas och jag åker till Åre med familjen Hed/Bergman och Kicki. Hoppas på att få några dagar i Sundsvall också så man hinner träffa alla.
Sommaren, oj vad jag längtar dit!! Vet egentligen inte om vi har så mycket planer för sommaren, antar att det blir Öland, danshelgen i Västervik, Sundsvallsbesök och säkert en del dagar i skåne. Som gudmor ska jag ju på dop också:)

I kväll:
Hemmagjord pizza, hoppar nog över vinet. Let´s dance och mys i soffan!

Vill ha sommar:




Hej hopp!!!

Kommentarer
Postat av: Lena

Hoppas att ni kommer hem till Väderskär också

2009-01-16 @ 17:16:11
Postat av: Ann-Katrin

Vilken härlig blogg full med glädje, sånt gillas :) Självklart blir det Öland!!! jag måste i allafall dit om jag så måste sova på stranden =)



puss och kram!

Postat av: Lina B

Hahaha, vilken oproportionerlig (men ändå väldigt fin!) bild på era fötter. Den är tagen så det ser ut som att dina vader är grande och du har samma fotstorlek som Ossian:)



Lena, vi kommer i alla fall till Väderskär:) Hoppas Malin också kan komma!

2009-01-19 @ 11:51:12
URL: http://vintertjarn.blogg.se/
Postat av: malinsmix.blogg.se

åh härliga bilder!!

2009-01-19 @ 14:33:23
URL: http://malinsmix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback