Pigall och kaffe

sitter jag och lyxar med nu, underbart! Ska snart iväg och jobba ett kvällspass på sjukan, hoppas det är drägligt!
I går var jag ledig, hämtade mamma på jobbet vid kl. 12 sedan åkte vi till sjökrogen och lunchade. Det är verkligen fint där. Maria jobbade, alltid kul att träffa henne! När mamma och jag träffas sådär brukar vi alltid unna oss lite lyx och så blev fallet även igår, vi åt semlor:) Min första i år!

I helgen blir det dans och fest i Loftahammar, det ska bli riktigt kul:) Om vi inte är alltför bakis ska vi åka på Shake i Ljungsbro.

Nu har jag målat min bokhylla så vi kanske kan få ordning på kontoret snart...

Nu ska jag åka in till Västervik för att gå en promenad där innan jag börjar jobba!!

Ha det så bra!!!


Längtar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback