En snabbis

Har jobbat kväll och orkar egentligen inte blogga så mycket.
I morgon är jag ledig och då ska jag städa lite, tvätta lite och hämta Lina. Kicki och ossian vid tåget. Det ska bli superkul att dom ska komma, känns som om man har längtat i en evighet efter att träffa det lilla livet och i morgon, äntligen kommer dom:)

En tråkig sak är att min spänningshuvudvärk har kommit tillbaka, försöker verkligen att inte stressa och spänna mig men helt plötsligt är den bara där och då är den nästan obotlig!!! Ska värma min vetekudde i kväll och försöka att slappna av! Man vill ju vara tipp topp i helgen:)

Shoppade mig ett par vinterstövlar i dag på rean, hade kostat 700 kr men jag köpte dom för 300 kr, super!

Vi var ju i Kalmar i går och shoppade. Thomas köpte en lätt mc, det var egentligen därför vi åkte dit. Han köpte även pjäxor. Jag köpte en tröja, ett par byxor och lite fina ljuslyktor.

Nu ska jag sova och bota huvudvärk!!

Godnatt, återkommer efter helgen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback