En liten belöning för allt slit

På jobbet sliter vi häcken av oss, då får man se till att fixa sina egna belöningar så i dag gjorde jag våfflor:



Som sagt, på jobbet har det varit massor att göra och belastningen minskar ju inte precis... Någonting måste hända annars kommer inte avdelningen ha några sjuksköterskor kvar snart....

Här hemma är det som vanligt förutom att hjärtat har blivit förkyld och febrig. Jag försöker att utnyttja min kunskaper som sjuksköterska men han uppskattar mer min fasters tips:) jaja, nog om det:)
Själv har jag ont i halsen men känner mig fortfarande stark, peppar pepper.....

I morgon är det en dag på sjukan igen så klockan ringer 05.15, suck!

Pratade med Lina i dag, kul:) Ni måste gå in och kolla på
www.vintertjarn.blogg.se och titta hur söt han är lilla Ossian!!!

godnatt!!!

Kommentarer
Postat av: Lina B

Jobbigt att du blivit sjuk! Hoppas du blir bättre snart!



Kram kram

2009-02-13 @ 20:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback