Fullbokad dag...

Har precis ätit frukost och ska ta tag i lite städning. Thomas kommer hem tidigt i dag och då ska vi till bvc och intyga faderskap, titta på ett hus (skulle kunna vara mitt drömhus), en bit mat på stan och efter det ska vi möta upp mamma och pappa för att se luftslottet som sprängdes.
I torsdags var jag hos barnmorskan och tog bltr. Det hade gått upp lite igen men var fortfarande under kontroll, ska dit på torsdag igen.

Nu känns det som om magen har ändrat karaktär något.. Svårt att förklara men det ilar väldigt mycket i ljumskar och nedre delen av magen. Det har blivit lättare och andas men händer och fötter känns som ballonger, lillen håller ibland på att sparka av mitt högra revben... Börjar få mer ont i höfter och bäcken men mår väldigt bra:)

Har fått en del gjort sedan jag gick hem från jobbet.
Målat spjälsäng (det var ett evighetsprojekt)
Renoverat 2 stolar
Julpyntat
bakat
Satt in väldigt mycket foton i album
Vilat

I lördags var vi på julbord i Heda. Väldigt gott, trevligt och roligt men jag hade inte så mycket ork... Trots det orkade jag till kl. 01:30!!
Tog inte så mycket bilder men här är några...
  

En bild på mina stolar:)


Nu ska jag ta tag i städning och kanske lite mer frukost:)


Kommentarer
Postat av: Lena Isaksson

Stolarna blev jättefina du kan känna dig nöjd

2009-12-07 @ 12:28:18
Postat av: Malin-mamma till sam

hej vilka fina stolar, inte visste ag att du är en sådan fixare:) vad bblev sängen för färg? kan jag skicka ner Sams med så kan du måla den med när du ändå är igång? Kram på dig! Och magen förstås.

Postat av: Malin-mamma till sam

Hej igen! jOcå jag klarade mig från bristningar coh jag gjorde faktiskt ingenting. Haha hade nog tur. Köpte hem sådan havandeolja och smetade nog max en vecka... tror det är lite ärftligt och så skall man nog ha en gnutta tur. Du har nog en gnutta tur tror jag, så du slipper säkert!:)

2009-12-07 @ 17:48:27
URL: http://malinsmix.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fina stolar! Ilandet känner jag igen från slutet av min grav. Magen har nog sjunkit ner lite om det blivit lättare att andas. :) Ser fram emot att höra om huset o bion!

2009-12-07 @ 19:11:18
Postat av: Sandra.

Snygga stolar Malin! Duktig du är. Ses imorgon. Kram

2009-12-09 @ 22:21:57
URL: http://sandralej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback