Ultraljud

I måndags var det dax för det efterlängtade ultaljudet. Snacka om att allt blev stressigt, jag stod i kö på Ittala som hade 50% på halva priset och kön rörde sig knappt och minuterna tickade. Jag som är livrädd för att inte hålla tider fick stressa in på familjecentralen prick 15.30 som var vår tid. Inte nog med det så hade Thomas fått punktering och var nästan 15 minuter för sen... Barnmorskan hade ingen möjlighet att vänta på honom så vi fick starta utan Thomas :(

Ett litet hjärta som pickade på, ben som sprattlade, en liten krabat som snurrade runt hela tiden... Så skönt att höra och se att allt såg bra ut. Känns fortfarande overkligt att det verkligen är ett barn i min mage... känns ännu mer overkligt att han eller hon en dag kommer att komma ut till oss...

Thomas hann iaf komma och se underverket även om vi var besvikna på själv ultaljudsbilden, man såg mycket sämre än vad man gjorde på det vaginala ultraljudet.

Nu ser jag fram emot helgen!! I morgon blir det kräftfiske och skytte med fam. Klingstedt och på lördag blir det bröllop :)

Hej hopp!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad skönt att allt såg bra ut!!:) Vad fick ni för datum? Kram

2009-08-21 @ 23:58:34
Postat av: Kicki P

Häftigt att ni snart blir föräldrar. Det är verkligen otroligt hur ett liv blir till. Kram

2009-08-22 @ 00:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback