sista natten på mycket länge...

känns så skönt men just nu känns det som en evighet tills jag får gå hem, 6 timmar kvar... Konstigt att allt känns så otroligt mycket jobbigare på natten. Har 10 antibiotika att hänga nu och det känns JOBBIGT!

I morgon ska jag sova, det ser jag fram emot!

I helgen är det utställningen i Loftahammar så det ska bli kul, den traditionella kräftskivan hos J:et och Markus blir givetvis av också.

I lördags var vi på Bigitta och Klas bröllop, så fint och rörande. Jag började grina redan när jag såg dom komma i gången.. och sedan fortsatte det under hela vigseln och stora delar av middagen, tur att man inte framstår som ett psykfall :)
Biggis du får stå ut med en lipsill när du gifter dig:)

Bilder från helgen kommer senare!

Har fått ganska mycket problem med min svanskota, den känns krossad! Kan inte sitta länge eller hårt, inte promenera länge eller ligga i soffan länge.... hoppas bara inte att det blir värre!!

Nu är det som sagt lite antibiotika att bita i...





Kommentarer
Postat av: Elin

Ingen fara, känns som om jag också kommer ligga i riskzonen!:)

2009-08-29 @ 17:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback