så mycket energi....

från att under ca 14 veckor varit nästintill döende, trött, matt, illamående, kissnödig osv. till att nu ha massor av energi... Konstigt är det hur kroppen reagerar.

Känner iaf nu att jag mår bra, ibland lite illa men det går att leva med. Behöver inte sova efter jobbet längre, behöver inte ägna mina lediga dagar till att vila, kan äta det mesta, livet e underbart!!!

I dag är jag ledig och börjar inte jobba förns på måndag. Har bakat matbröd, kakor, marinerat kött och gjort en potatissallad. I dag har alltså varit en riktig husmorsdag.

I går var vi i linköping och shoppade. Jag köpte ett par mammabyxor, en klänning till bröllopen, 2 linnen, en tröja, en tunika, kakaostift till magen och massor av småsaker på ikea. Vi hade en fantastisk dag tillsammans men på kvällen var jag helt slut i fötterna. Undra hur det ska bli när man är liiite tyngre :)
Nu har jag gått upp 9 kg och i ett par platta skor känns det efter några timmar:)

Nu ska jag duscha för i kväll ska vi till Sofia och Andreas på grillfest innan det blir dans till Casanovas i Gamleby. J:et och Markus kommer också:)

Trevlig helg!!

På måndag ska vi på ultraljud:)

Kommentarer
Postat av: Kicki P

Härligt att du återfått engergin!! :-)

Kram/Kicki

2009-08-15 @ 18:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback