Dax för lite bilder igen...

Har inte så mycket nytt att skriva men lite bilder kanske...:)

En kväll i Bågvik tillsammans med Maria, J:et och Theresé:
   

Igår hade vi en toppenkväll. Först var vi på grillfest i Heda och sedan dans till Casanovas:
   



Det bästa med kvällen var att jag orkade dansa hela kvällen, stod bara några få låtar. Jag orkade till och med att röja i de snabba låtarna:) I´m back :) Dansade med flera nya och jätteduktiga dansare, kul:)

I dag har vi varit ute med båten och haft en mysig dag, trots lite halvdåligt väder.

Måste bara visa en bild på min fina skörd :


Nu blir det film och soffhäng:)

Kommentarer
Postat av: Lina V

Vilken fin bild på dig och Tomas! Lycka till imorgon, spännande!

2009-08-16 @ 12:27:53
Postat av: Elin

Jag tror du har två i magen..;) Ni är så himla fina ihop du å Tomas!! Härligt att återfått energin å börjar boa lite!:) Som det ser ut nu så sa jag börja jobba på ditt gamla jobb, men vi får se hur det blir... Kram!!

2009-08-17 @ 08:52:18
Postat av: Lina B

Hur har det gått idag? Du måste höra av dig med besked!! VIlka fina bilder, magen börjar ta form:) Rut mår nog fint där inne! Grattis till fin skörd! Min är tyvärr inte lika lyckad:(



Kram kram

2009-08-17 @ 22:32:48
Postat av: Malin-mamma till Sam

Hur gick ul? Skall ni ta reda på vad deyt är för en krabat?Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback