Pneumothorax

idag frågade jag avdelningsläkaren om hon trodde att jag hade en pneumothorax men det trodde hon inte... Hon kände och klämde och lyssnade lite på mig. Hon trodde att jag hade en muskelbristning och om det inte hade blivit bättre med pronaxen och panodil till onsdag skulle jag höra av mig så skulle vi göra en lungrtg. det skulle kkunna vara en pleurit... jaja, det e bara att hoppas att jag blir bättre.

I morgon är jag ledig och ska äntligen klippa och färga kaluffsen efter det ska jag hämta mina nya glasögon och sedan bär det av till mamma.

I dag har vi haft en efterjobbetfika med sjuksköterskor från avdelningen, kul:)

Lite bilder från afterworken:
Emeli och Sandra:


Gott att äta och dricka:




Tack å hej!!

Kommentarer
Postat av: Kicki P

Men Malin vad är det du har fått? Jag förstår inte de avancerade orden du använder ;-) men hoppas att du blir bättre vad det än är! Kramar Kicki

2009-04-29 @ 22:35:27
Postat av: Anonym

Hej!

Åh vad det är skoj med alla bloggar för att se vad alla har för sig nuförtiden :-)!! Hoppas allt är bra m dej!!

kram Catharina Backlund


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback