Denna underbara dans

Igår var vi i Ljungsbro och dansade,superduperkul:) Blir arg på mig själv varje gång jag är på dans, blir arg över att jag åker så sällan. Det är verkligen underbart kul och mysigt! Vi som åkte var jag, Thomas, Kristoffer, Sofia, Sofie, Carola och Camilla.

Helgen har varit en myspys helg, vi har varit hemma och fixat. Balkongen är nu helt klar förutom möblerna.


Vi har haft besök av J:et och Markus, vi planerade lite inför sommaren och kom fram till att vi ska ta båten från Västervik till Gotland en helg då det är fint väder:)
Vi har sjösatt båten, den gick som ett skott:)




I dag väntar ett kvällspass på sjukan, jobbar sedan hela veckan, suck! På torsdag blir det afterwork, och det blir kul!

Första sommardrinken på balkongen:


Tack å hej!

Kommentarer
Postat av: Lina B

Oj, vad det ser härligt ut! Några goda drinktips kanske du kan bjuda på, den där ser inte dum ut!

Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback