Åre

Hemma igen efter en veckas semester. Har varit i Åre 4 dagar och i Sundsvall 2 dagar och haft det superbra.
Ossian bara växer och växer och blir sötare och sötare... Man är en stolt gudmor!
Vädret i Åre var inte vad vi hade önskat men vi fick en riktigt fin dag annars var det dimma, regn och blåst. Skidåkningen går ju inte att jämföra med Italien men för mig som är en riktigt nybörjare duger det ju:) Det var mycket lössnö och backarna och uppkört så jag fick mest hasa mig ner:) Gjorde många vurpur men en riktigt otäck då jag landade på huvudet, kanske fick en hjärnskakning men jag klarade mig utan men:) Hjälm till nästa år!
På toppen var det vackert!




Jag, Kobbe och Lina.


Thomas, Jonas och Kobbe bjuder på lite sång, kul:)


Mer mys i stugan:








Träffade även Elin, Krister, Iris, Lina och Ankan i Sundsvall:






Thomas gångtränar med Ossian:


Han är verkligen den sötaste:


Tack för en superrolig och mysig helg!!!

Nu ska jag vila en stund, ska jobba natt i natt!

Kommentarer
Postat av: Lina B

Ja, det var en toppentrevlig vecka, tack för den!! Ni lämnade efter er en tom MER-flaska i vårt kök som jag lite snabbt sköljde ur och tog till gymet ikväll. Efter att ha druckit ur vattnet och skulle fylla på igen såg jag att det låg ett tuggat tuggummi i botten, mysigt:) Hahaha, tur att jag inte fick det i munnen när jag drack, skulle ha varit en överaskning!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback