Otränad?

man kan ju börja undra eftersom min kropp känns mörbultad efter en danskväll, i och för sig en extremt aktiv och röjig danskväll men ändå... Scotts spelade i Oskarshamn och det var en superrolig dans:) Lite filk men de som var där var bra och där för att DANSA!

I dag har jag jobbat och i morgon blir det också jobb! Måndagen är ledig och då har jag en del att slipa och måla! Uppdraget just nu är att hitta sovrumstapeter, det e ju skitsvårt....

Om 2 veckor är det inflyttningsfest och då kommer en halva  av mina norrlänningar och det ska bli underbart!!! Det blir även en blandning av skåningar och Loftahammarsbor:)

Nu ska jag brassa hem till kärleken, jag kanske måste sälja min kära Polo, lite onödigt att ha 3 bilar!!!

Trevlig lördagkväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback