Då var det lördag igen.....

sitter på sjukan, lugnt och skönt men det vågar man knappt säga högt...
Längtar tills i morgon då det blir IKEA och dans till Zlips, får se hur det går med dansen.... Har ignorerat det länge nu men efter Ankans och mitt lilla "fyllefall" i stugan på öland skadade jag min fot och den är fortfarande inte bra. Ibland känns det som en kniv skär rakt in i foten och då går det kanppt att stå upprätt, fattar inte varför det inte blir bra? För 2 veckor sedan då vi var och dansade till Shake gjorde det riktigt ont.... Jag vill inte gå och undersöka det, det bara måste bli bra! Herregud vilken tur att vi inte skulle till maran för det hade aldrig gått!!! Satan!

I kväll blir det lite vin och mys, längtar!

Det känns lite konstigt att bo på landet men samtidigt är det otroligt mysigt! I går tog Thomas och jag cyklarna och fikakorgen och åkte på en liten utflykt! Jag kommer nog att sakna närheten till allt, kunna gå ner på stan och käka och dricka vin och sen bara gå hem men vin och mat i det nybyggda köket är inte alls fel:)

I kväll blir det Pizza på jobbet, gött!

Trevlig helg, puss å kram!

Kommentarer
Postat av: Ankan

Nähä är den fortfarande inte bra!!! Undrar hur många kilo jag kan hinna gå ner innan 10/10 (en anka lätt somen fjäder borde ju inte göra så ont att få på sig menar jag) eller så kanske jag får hålla mig på ett regält avstånd från dig så jag inte drattar rakt på din fot igen...



Jag längtar i alla fall till att få komma ner till er!



Puss och kram!

Postat av: Lina B

Hade gärna velat komma på er fest, men känns som att det får bli lite senare istället... Synd med foten, jag visste inte att du haft ont! Hoppas ni haft en bra helg. Saknar dig!



Kram kram

2008-09-21 @ 21:31:57
URL: http://vintertjarn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hade gärna velat komma på er fest, men känns som att det får bli lite senare istället... Synd med foten, jag visste inte att du haft ont! Hoppas ni haft en bra helg. Saknar dig!



Kram kram

2008-09-21 @ 21:37:51
Postat av: Malin

Gick det bra med sängköpet?

2008-09-22 @ 21:08:37
URL: http://malinisaksson.blogg.se/
Postat av: Malin

Gick det bra med sängköpet?

2008-09-22 @ 21:11:24
URL: http://malinisaksson.blogg.se/
Postat av: LIna B

Hoppas ni får en bra helg! Vad ska ni göra? Vi ska bygga garageplatta. Kommer telefonanslutningen snart så du slipper sitta vid fönsterrutan och prata? Saknar dig!!



Kramar från Lina, Jonas, bäbisen och Timon

2008-09-26 @ 15:01:51
URL: http://vintertjarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback