Vardag

känns som om vi äntligen har kommit in en vardag... Sitter framför burken nu och ska snart brassa till jobbet, Thomas (slottssnickaren) har nyss varit inne och fikat och är ute och jobbar igen, har diskat lite och borde koka ris till min matlåda men jag tror jag struntar i det och köper mat på jobbet.

I morgon efter jobbet ska Thomas och till simhallen och simma lite, mysigt. Vi ska även köpa lite reservdelar till min bil, mindre mysigt! I morgon är det även bonde söker fru, underbart mysigt:)

Hinner inte blogga i morgon så jag passar på i dag och gratta världens bästa Ankan som fyller år i morgon:


                                      



Tack och hej!!

Kommentarer
Postat av: Ann-Katrin

Tack! Du är för underbar Malin. Skönt att tuttbilden gick upp i rök oxå ;) KRAAAAAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback