Regnet det bara öser ner

och jag blir så blöt om både skor och strumpor....

Blev dyngsur efter en liten tripp till banken och dinsko. Hittade ett par vinterstövlar som jag fick plats med vaden i:) Har inte köpt dem men de var väldigt fina:)

Tycker synd om Thomas i dag som lägger om taket på jaktstugan, har lär vara kall och blöt!

I helgen är jag ledig men vi ska jobba lite ändå. Vi ska grovsanera trapphus och tvättstugan. Vi ska göra lite roligt också, vi ska nämligen på julmarknad på gränsöslott:)

Den 29/11 kommer det vara en "jultillställning" för allmänheten på Kasimirsborg slott. Barnkör, glögg och pepparkakor. 250 kr kostar det!! Hoppas det kommer många:)

Work work work!!




























Kommentarer
Postat av: Lena

Det låter spännande det du skrev att du hade hittat ett par vinterstövlar. Glögg på slottet låter inte helt fel det heller. Du får värma Thomas när han kommer in. Kram

2008-10-30 @ 16:09:49
Postat av: Ann-Katrin

Jag LÄNGTAR!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback