så fort och så långsamt

går tiden... med Thomas bara försvinner tiden och nu sitter jag i Västervik igen och tiden går extremt långsamt...
I helgen har jag varit i skåne och vi har haft en av de bästa helgerna tillsammans. Kan inte sätta fingret på vad som gjorde helgen så bra. Vi var bara hemma och tog det lugnt, förutom trivseldansen på söndagen då:) De andra helgerna har vi alltid festat eller dansat fredagen eller lördagen. Nu behövde vi båda två lugn och ro och varandra och det blev perekt:)
Nu är det mer än 2 veckor kvar tills vi ses igen, om inte Thomas spelar i helgen e jag så sugen att be om semster...:) Den impulsiva sidan träder fram:)

I går kom mamma och pappa och hälsade på, de hade med sig sallad från tant grön och den e verkligen underbar:) Man börjar vänja sig vid att ha nära till dom nu, känns som om det var väldigt länge sedan som de hämtade mig i Sundsvall men det e ju bara 7 månader sedan, livet e konstigt!

Nu kallar plikten!

Kommentarer
Postat av: Ankan

Ja det är klart att det går bra. Men tror du att det går att ha bilen vid stugan?? J:et har fortfarande inte satt in pengar, om du vill påminna henne så vore det fint :) puss och kram

2008-05-23 @ 12:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback