Som ett yrväder

brakar J:et in i lägenheten och drar med mig hem till henne där jag ska hjälpa henne och montera ihop en tv-bänk. Där korkas det upp rödvin och snacks... Tyvärr var det fel på konstruktionen så vi fick koncentrera oss på vinet... Hon är verligen helt underbar! Precis som en vän ska vara, lättsam och full fart!

Har verkligen kommit på vad som gör att vänner blir "riktiga vänner", det är när man hjälper varandra med tråkiga saker, men får de tillfällena att bli roliga.
Känns skönt att bo hemma igen och kunna träffa J:et mer än några gånger per år. Vår nästa plan är påskafton, då ska vi ut och käka i Västervik och göra stan...
Nu ska jag sova, om jag kan. Dygnet är helt upp och ner efter magsjukan!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Det var länge sen jag träffade J:et. Hälsa till henne från mig!!!
kram kram

2008-03-08 @ 19:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback