Påsk helgen

känner att tiden rinner iväg men jag måste ju ändå uppdatera om min påsk helg.....

Jobbade skärtorsdag kväll och gick hem och kvällfikade tillsammans med Thomas, underbart!
Långfredag var vi och tittade på ett eventuellt framtida boende, just nu är det bara ett renoveringsobjekt men om Thomas får sätta klorna i det kommer det att bli en fina 4:a vid havet (man ser havet från köksfönstret), ligger vid ett slott på en bondgård, egen brygga, verkligen jättefint:) Vi har väl nästan bestämt oss för att det blir så... Tittade på Let´s dance, åt god mat och drack vin.
Påskafton var vi hemma på dagen och tog det lugnt och hade det mysigt. Kvällen tillbringade vi med J:et och Markus plus lite Loftahammarsbor på krogen. Vi började på Briggen och käkade mat som var sådär sedan gick vi vidare till Harrys och Paladium.
Påskdagen var min 27-årsdag och jag kunde inte haft en bättre födelsedag. På förmiddagen kom mamma, pappa, Birgitta, Klas och Robert och fikade. Av mamma och pappa fick jag en digitalkamera, gud vad snälla dom är. nu kommer jag att kunna uppdatera med bilder lite oftare:) Av Thomas fick jag en bok och jättefina lattemuggar från Höganäs.
Annandag påsk var Thomas och jag i simhallen och badade, det var ju inte igår man var i Västerviks badhus men det var sig likt:) Tyvärr var Thomas tvungen att åka hem på kvällen och det är det värsta med kärleken:(

Påskhelgen har varit helt underbar förutom förkyldning:(

"Förut har jag sagt att det varit seriöst men den här gången är det på allvar, på riktigt"

Om 5 dagar tar jag polon till Ängelholm igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback