Jag hade så gärna velat

dansa i kväll.......

Zlips spelar i Ljungsbro och jag hade ju tänkt åka men kunde inte byta bort min jobbkväll.  Vet massor av bra dansare som skulle dit, vet att det skulle ha blivit en super kväll....

Nu sitter jag på jobbet men ska hem snart, väntar bara på ett anhörigsamtal som jag lovat att ta.

I dag sa föresten en anhörig : "Fy fan vilken härlig syrra du är, fortsätta att vara precis som du är" Om han visste hur mycket det värmde, efter denna satans stressiga helg betyder det allt. Helt plötsligt blev stegen lättare, leendet kom tillbaka, jag nästan svävade fram, (om man för överdriva lite:))
Jag tackade och bockade och sa att han hade gjort min dag:)

Om en vecka är jag hos stjärnan. Känns nästan overkligt efter 1 månad utan honom. En liten ljusglimma börjar träda fram:) Lyckoruset infinner sig och hjärtat bultar....

I morgon gör jag min sista av 4 kvällar på rad, skönt.
Nu ska jag hem, prata med Thomas, fika och sortera tvätt!

Godnatt och hoppas att alla Ljungsbro dansare har en uuuunderbar kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback