Hinner inte blogga

men jag ska försöka att fatta mig kort, som Muffen brukar säga:)

I dag är det en mycket speciell dag, jag kommer att gå hem från jobbet som vilken torsdag som helst och kanske är Thomas hemma hos mig då, eller så kommer han straxt efter, det är extrem lyx:)

I helgen ska vi titta på hus, ut och festa och käka med J:et och Markus och några fler, fira min födelsedag och mysa så mycket vi kan:)

Helgen som var tillbringade vi i Bonnarp (hemma hos Thomas). Den här gången slapp jag alla byten mellan tåg och buss istället åkte jag polo, diggade musik och åt godis. Var lite nervös innan, det är ju ändå 35 mil och jag tror aldrig jag kört så långt själv. Det gick iaf väldigt bra, hittade hela vägen utan att köra fel. Missade i och för sig infarken till Thomas föräldrars gård men det var ju inte hela världen. Vilken känsla att omfamnas av en arbetsklädd hotting efter en månad utan varandra.

Fredagen blev det som vanligt Let´s dance, vin och god mat.
Lördagen överraskade Thomas mig hela dagen:) Förmiddagen åkte vi till Höganäs och tittade i Höganäsfabriken, gud vad mycket fina porslin det finns. Där var det också en "påskmarknad" som vi gick på, Thomas köpte lite sill och senap. På kvällen tog vi tåget till Helsingborg, (jag visste inte vad vi skulle göra), där gick vi ut och åt jättegod mat och drack gott sedan tog han med mig på en konsert med Louise Hoffsten, jättebra och mysigt var det! Sedan fortsatte vi kvällen med goda drinkar och party. Han är verkligen fantastisk, skulle aldrig vilja ha eller kunna få någon bättre!
Söndagen åkte vi på "vår" söndagsdans och det var lika mysigt som vanligt, även om bandet inte var allt för bra:)
Resan hem gick något tyngre pga. ointresant mål, snöoväder och en felkörning i Värnamo!

Lina och Kicki ni är fantastiska, av dessa underbara vänner fick jag en födelsedagspresent på posten i morse. En jättefin skjorta och en "vänner för livet bok". Tack ni är så snälla och jag saknar er så himla himla mycket!

Nu ser jag fram emot en underbar påsk tillsammans med världens bästa!

Jag lyckades lika bra som Muffen med att fatta mig kort:)

GLAD PÅSK!!

Kommentarer
Postat av: Biggis

Åh vad underbart det låter!! Man blir så glad för din skull att du är så lycklig!! Kram på dig, å grattis i förskott!

2008-03-22 @ 12:00:17
Postat av: Lina

:) Kul att du gillade presenten, trots att jag mitt i magsjukan missade att slå in den ordentligt och glömde skicka med kortet... Hoppas det inte slank med några magsjukebaciller i paketet också. Kram kram Saknar dig!

Postat av: Lina

:) Kul att du gillade presenten, trots att jag mitt i magsjukan missade att slå in den ordentligt och glömde skicka med kortet... Hoppas det inte slank med några magsjukebaciller i paketet också. Kram kram Saknar dig!

2008-03-23 @ 16:46:00
URL: http://vintertjarn.blogg.se
Postat av: Ann-Katrin

Hoppas att du fick en underbar födelsedag igår! Jag ringer dig någon kväll iveckan så får vi uppdatera lite. Blir ju väldigt nyfiken på det där med hustittande =) Kraaaam! /ankan

2008-03-24 @ 09:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback