Blev sugen på en lista

när jag såg Ankans, som hon tagit av Biggis:) men här komer en:

Vad gjorde du för tio år sedan?
Jag gick första året på gymnasiet, var tillsammans med Niclas och hade precis börjat buggkurs med J:et. Bodde själv i en etta på Albert tengers väg och var i stort sett sambo med J:et. J:et och jag åkte land och rike runt för att dansa till de bästa dansbanden och med "dansproffsen", mest blev det nog Casanovas. Vi hade även börjat med vår bisyssla, brygga vårt underbara smultronvin:)

Vad gjorde du för ett år sedan?
David och jag hade precis flyttat in i vår nya lägenhet. Vi hade lämnat bort Mårten. Jag jobbade på Njurmedicin i Sundsvall och hade nog precis börjat tvivla på att mitt liv i Sundsvall skulle kunna fungera.
Vardagarna bestod av jobb, myyyycket fika med vänner, träning på step in, fester och kvällar med Lina och kicki.

Fem snask du gillar.
Chocklad, kaffe, mintkola, chashewnötter och delicatobollar.
Vad skulle du göra om du var miljonär?
Köpa ett hus vid havet, alltid vara nyfärgad och nyklippt, skänka till hjärtebarnet, ge mina nära och kära...

Tre dåliga vanor:
Lägger kläder överallt, klämmer finnar som nästan är obefintliga, morgontrött!


Fem saker du gillar att göra:

Vara med Thomas, dansa, träna, träffa vänner, resa.


Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa:

allväderstövlar, slips, skinnbyxor, midjeväska,

Fyra favoritsaker:
Om jag får kalla Thomas för en sak så säger jag Thomas, plattången, mobilen, läppglans, polon!


Kommentarer
Postat av: Ankan

Det där för ett år sedan känns verkligen som hur länge sedan som hällst! Att det bara gått ett år från flytten, alla fikan, fester och allt annat känns konstigt. Saknar det men sånt är ju livet... Kraaam =)

2008-03-29 @ 12:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback