Sitter här och läser

lite av mina inlägg.... Herregud nu måste iaf alla veta att jag e tokkär så nu ska jag sluta tjata! Vad händer annars i mitt liv...

Det känns som om jag spenderar hela min tid bland sjuka människor och det är ju i och för sig precis vad jag gör och vad jag har valt att göra. Ibland känns det konstigt att ta hand om människor som är döende och sedan några timmar senare leva livet som vanligt, herregud männsikor dör ju, unga dessutom.... Ibland känns det som om jag blivit helt iskall, jag grinar ju inte äns på jobbet längre, tänk vad jag gjorde det ibörjan som sjuksköterska! Har man tagit ett steg framåt eller är jag iskall???

Sundsvall, världens bästa stad men jag klarar mig utan för Västervik är fantastiskt vackert, skönt, lugnt och nära hem! MEN jag saknar shopping, vännerna, mysiga cafeér, afterwork och mycket annat! Jag kommer framförallt att sakna Lina och jonas nu när de ska bli föräldrar, jag vill ju vara där när allt sker, kanske inte själva födelsen men ni vet vad jag menar:)

I dag har jag fräschat upp mig en aning, färgat och klippt mig! Borde träna också så att man slankar till sig lite också:)

Snart är det dax för Öland 2008. För ett år sedan var det där mitt liv tog en vändning. Känns konstigt och så långt borta, vad livet har förändrats! Flyttat, brytit upp, bytt jobb, blivit kär, köpt bil.... Om någon månad ska David bli pappa, det är konstigt men jag är så glad för hans skull!

Min frsör frågade mig i dag om jag varit stressad den senaste tiden eftersom jag har mkt nytt hår på utväxt.... Där har vi förklaringen till varför jag tappat så mycket hår!!! Det senast året har väl hela tillvaron varit stressad av så många olika orsaker, det känns som om det börjar falla på plats..... 

Just nu skiner solen så jag ska nog gå ut och få lite färg på näsan!!

Kommentarer
Postat av: Ankan

Ja ett år har snart gått, jag och Muffen ptatade om det idag när vi var ute på Spikarna och käkade deras lunchmackor. Vi gjorde vårt bästa för att hålla på traditionerna trots att halva RG saknades!



Iskall, ja ibland funderar man faktiskt över hur man utvecklas i det här jobbet...



PUSS OCH KRAM! Snart får vi träffas igen!!! =)=)=)

Postat av: Biggis

Det är härligt att läsa att du är tokkär, så det gör inget!:) Sundsvall står ju kvar så du kan komma upp å vara här å göra det roliga endast. Att slippa den långa vintern måste ju vara ett plus för dig..?:)

Ang. dina bilder så tänker jag inte ens så.. Det är bara när det kommer till mina egna jag är pedantisk å tänker på hur jag lägger upp dem!:)

KRAM!

2008-06-18 @ 10:00:50
URL: http://elinedholm.blogg.se/
Postat av: LIna B

Hej min kära!



Vi kommer att lösa så bäbisen får lära känna sin gudmor ordentligt även om vi bor långt ifrån varandra! Det ska bli toppenkul att få komma till dig om ungeför en månad!! Kan inte fatta att det är ett år sen du släppte bomben när vi satt på den där bänken och jag var helt chockad hur länge som helst!! Tiderna förändras, på gott och ont! Tur att sann vänskap består!

Jag har börjat må mer illa och har ganska mkt yrsel, jobbigt! Äter järntabletter, så det blir väl bättre, förhoppningsvis... Inte så sugen på så mkt mat, lite jobbigt!



Kram kram

2008-06-22 @ 21:09:19
URL: http://vintertjarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback