Semester

första dagen och regnet fullständigt öser ner!!! NI som känner mig vet hur viktig solen är för mig och framförallt för mitt humör:)
I morgon går lasset till Ölands dansvecka och det kommer att bli underbart kul, MEN jag vill inte vara någon glädjedödare, det är bättre om siolen skiner... och som vi brukar såga så skiner alltid solen på Öland, det litar vi och hoppas på:)
Vad händer annars på min semester....

Till Örs med Kruger och J:et på Arvingarna, det kommer att bli en tillbakablick som heter duga.... dock risk för urspårning!

Vis festivalen tillsammans med Muffen, Maria och Martina, Thomas, J:et och andra Loftahammarsbor, Thomas syster Anna och hennes pojkvän Calle och säkert en massa andra människor.

Flytten står givetvis på första plats, overkligt och underbart!

Jag hoppas på att kunna tillbringa någon eller några dagar på Väderskär!

Nu tar mig blogg semester i några veckor, hoppas att alla andra får en underbar semester för det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: Lina B

Hej!!

Hoppas ni haft det fint pð Oland! Vi har det finfint pa Island. Aker hem imorgon, ska faktiskt bli toppenskont. Vi har gjort massor med roliga grejer och det ar jattefint har! Det ar som bast 15 grader och sol, men vi har aven haft storm (blaser massor!), regn, hagel mm. Vi har varit pa valsafari idag och sett massor av valar och delfiner. Aven akt riverrafting, badat i varma kallor, tittat pa gejsrar och vattenfall mm. Nu ska vi ata hemma hos Hjalits foraldrar.

Hors!

Manga kramar!!

2008-07-04 @ 22:02:24
Postat av: Ankan

Jag tycker att det går trögt med uppdateringarna här på bloggen! Puss och kram

2008-07-13 @ 19:33:46
Postat av: Ankan

Apropå mina bilder, tog man bort alla bilder där vissa delar av den kvinnliga kroppen syntes så blev det inte så många kvar... haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback