sjuk på sjukan

det är vad jag är i kväll. Förkyld och febrig, usch! Tur att jag har en ledig dag i morgon, det behövs verkligen.

Tittade på mitt kommande schema och jag får inte som jag önskat, det hade jag kanske inte räknat med men det känns ändå så trist med tanke på att Thomas och jag får ytterligare en lång period ifrån varandra:(  En bra sak med schemat är jag har förmodligen är ledig redan på onsdagen när jag ska till Sundsvall, så då kommer jag nog onsdagkväll:)

I fredags var vi och tittade på en bil till mig. Hittade en golf-01, dragkrok, elhissar, s/v däck, stereo, 10000 mil, nyservad för 61 000. Har tänkt mycket fram och tillbaka men jag tror att jag väntar ett tag till, det kan ju dyka upp något ännu bättre, dessutom har jag ingen panik att skaffa en bil heller.

Igår kväll, (lördag kväll), var jag bara hemma och tog det lugnt, gjorde köttbullar, tvättade och kände mig som en hemmafru:) Tänkte mycket på mina sundsvallare, jag menar hade jag bott där hade jag förmodligen hittat på något roligt, trots att det var en jobbarhelg. Helst av allt hade jag givetvis spenderat helgen tillsammans med Thomas, men det får jag göra nästa helg, underbart:)

Nu måste jag jobba och fika:)

Kommentarer
Postat av: Ankan

Att vara sjuk på jobbet är inte skoj. Svårt att hålla fokus på det som ska göras. Krya på dig! Snart kommer du hit! Ska bli såå kul :) :)

2008-01-13 @ 21:11:12
Postat av: Lina

Ja, det är konstigt... du vill alltså hellre vara med Thomas än oss trevliga glada vänner... Men vi får väl acceptera det då:)
Kul att du kommer så länge när du kommer upp! Jag står på tåget och tar emot dig!!!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback