Nu har jag slagit till

och köpt en bil, det blev en polo-99. Lite tantbil kanske men den är lagom i storlek och drar lite soppa, perfekt! Tror jag får den nästa fredag. Då ska mamma och jag inviga den till vår SPA-helg.

Jag har klarat mig från vinterkräksjukan trots att mer än hälften av personalen ligger och spyr, håller tummarna för att turen håller i sig.

I morgon åker jag till Thomas, jag längtar så det gör ont i hjärtat. Har inte sett honom på 3 veckor nu. Ska bli så skönt att skypa in i hans famn igen! Vi har inte så mycket planer för helgen, det blir dans lördag och söndag iaf.

Måste återigen hänvisa till lite mer seriösa bloggare: (iaf för tillfället).
www.dansanka.blogg.se
www.vintertjarn.blogg.se

Nu ska jag jobba!

Kommentarer
Postat av: Biggis

Varför sa du aldrig till mig å K att vi hade en tantbil då vi hade Polon??:-) Den var grym på sitt sätt! Ha en underbar helg!!

2008-02-15 @ 10:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback