kärlek

Helgen som gått har jag spenderat i skåne. Vi har som vanligt haft en underbar helg tillsammans. Vi har dansat på Ekebo där Casanovas spelade och givtvis i Hasslarp (vår söndagsdans). Tiden tillsammans med Thomas är så värdefull, har aldrig känt mig så lycklig tillsammans med någon. Han är precis vad jag vill ha.
Vi hittar alltd på massa saker när vi ses så den här helgen var det första gången som vi tittade på en film tillsammans, det blev en Wallanderfilm på söndagskvällen, det var mysigt!
Thomas hade en liten överraskning till mig på söndagen. Han hade tagit fram sin svarv så vi svarvade en ljusstake tillsammans, det var riktigt kul:) Den blev kanske inte så fin men den är skapad av oss! Bilder kommer senare!

I dag ska jag jobba kväll. Magsjukan är så gott som över på jobbet och det är otroligt befriande.
I morgon kl. 16 hämtar jag min bil, det ska bli kul.
På fredag ska mamma och jag åka på SPA så då får polon visa vad den går för:)

Måste bara säga att serien "sjukhuset" är den bästa på väldigt länge. Undra om det beror på att man själv jobbar inom vården eller om andra också upplever den som väldigt bra??? Känner mer och mer att barnmorska vore ett fantastiskt jobb.

Efter helgen ska jag försöka att uppdatera min blogg med bilder från sundsvall, helgen med Thomas, SPA och på bilen:)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback