Bilder

det har jag ju lovat att jag ska uppdatera med ett tag nu:)
Börjar med min Sundsvallshelg:
Torsdagen hos Ankan i dansen på aveny:
 
Fredagen:
Förmiddagen var vi hemma i Elin och kristers hus och åt lunch. Här är Elin med sin Iris i magen som äntligen har tittat ut:)
 
Eftermiddagen blev Roffesgängs, tyvärr utan vår Biggis.
         

Lördagen, 30-årfest, inflyttningsfest och förlovningsfest hos Lina och Jonas:
           
På söndagen blev det en riktig pensionärsfika hos Lina och Jonas:

Tyvärr har jag nästan inga bilder från min och Thomas helg i skåne men jag har några bilder när vi svarvar vår gemensamma ljusstake:)
   
I helgen har mamma och jag varit på SPA:
  

Nu har jag verkligen lagt ut mkt bilder, så nu behöver jag inte göra det på länge:) Mammas och min helg på SPA:t har iaf varit helt underbar, supergod mat, mkt vila, vattengymnastik, bubbelpool, bastu och godis:)
Nu är jag hemma i Loftahammar, ska jobba kväll i morgon. Polon har gått som ett spjut i helgen:) Nu är det "bara" 3 veckor kvar tills jag får träffa min kära, fattar inte hur jags ka stå ut, saknar honom så jävla mycket!!!! Nu ska pappa och jag ta en kopp kaffe tillsammans, mamma sover.

Kommentarer
Postat av: Ankan

Fantastiskt med bilder:) Men jag håller inte med om att du kan lägga uppladdning av bilder på hyllan nu! =) Tur att tiden går ganska fort i alla fall när man jobbar. Snart har det gått tre veckor igen serru...
Å snart är det sommar och Öland :) Jag har fått semester hela veckan 27 nu. Så det är det ingen bråska.

KRAMAR

2008-02-24 @ 22:00:30
Postat av: Lina

Fina bilder från spa-helgen! Inte en snöflinga... konstigt när vi har massor utanför fönstret. Nu vill jag kommentera svarvningsbilderna:
Bild 1: Tomas ser snygg ut.
Bild 2: du ser lite ut som en mentalpatient
Bild 3: Kläderna är inte så gynnsamma för figuren
Bild 4: Tomas ser ut som en sektledare som ska frälsa folket.

Kram och godnatt!

Postat av: Lina

Oj, jag måste kommentera lite mer. Mitt as ser inte så litet ut på bilden av mig och Kicki hos Ankan. Ankan ser ut exakt som på 1298 andra bilder, väl uppsmilad inför kameran:) Biggis kök ser otroligt fint ut! Och magen jättestor! Det var länge sen jag träffade Lina, blir väldigt sällan vi ses när vi inte spelar fotboll.

En tanke kring mitt tidigare inlägg, kan det vara så att du är ny medlem i sekten där Tomas är sektledare? Ljusstaken syns inte så väl, men den är säkert en hit.

Over and out

2008-02-25 @ 22:30:08
URL: http://vintertjarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback