back in town

och det känns ok. Tänkte uppdatera lite snabbt hur min Sundsvallsvistelse har varit...

Torsdagen: Anlände kl. 16 då Lina kom och hämtade mig. Vi åkte hem till deras nya fina hus, det var vaerkligen superfint och de hade hunnit med så himla mycket. Vi åt mat och drack vin innan vi fixade till oss och fortsatte vindrickandet hos Ankan. Senare blev det dans till date på aveny, dansen var sådär men det var så kul att träffa Lina, Jonas, Kicki och Ankan igen:)
Fredagen: Upp ganska tidigt och hjläpa Lina storhandla till inflyttnings/30-år festen på lördagen. Sedan träffade jag Muffen och Ankan för att åka till Biggis och hälsa på i deras nya hus. Hos Biggis lagade vi mat, surrade, tittade på huset, kände på magen och tittade på gamla kort och myste. Biggis är så vacker med sin bebismage:) Hon ska ha om en vecka. Efter besöket hos Biggis åkte jag in på stan där jag träffade Kicki, vi shoppade och kollade in allt nytt på stan:) Kvällen spenderades hos Ankan, lagade 3-rätters,(mat igen), drack vin, sprit och cider. Härjade på som vi brukar och planerade att göra stan men så blev inte fallet. Väl på stan var oscar abonerat så vi fick gå på stadshuset, drack en god drink och gick hem. Enligt mig var det alldels lagom.
Lördagen: Vaknade utan baksmälla, helt otroligt. Gick lite på stan, åkte till Lina och jonas där familje och släktfirandet var i full gång för Lina som hade fyllt 30 år. Diskade, gjorde snittar, plockade för brinnande livet:) Fixade till mig öppnade en cider sedan var festen igång:) Det var väldigt mycket folk och hög stämmning. Kvällen bjöd på massa gamla vänner, alkohol, dans, lekar och mycket mer. En alldeles perfekt kväll:) Somade kl. 05!
Söndagen: Birst city tillsammans med Kicki, Ankan och Lina. Shoppade en hel del. På kvällen blev det pensionärsfika hos Lina och jonas med 7 sorters kakor, tårta och te:) Mysigt var det iaf. Somnade tidigt som en stock. 
Måndagen: Lunch på stan med Muffen, Biggis och Krister. Hemfärd kl. 14. Sorgligt!!

Kan konstatera att mina vänner har blivit "vuxna" med hus och kommande bebisar. Känns skrämmande men också lite mysigt. Tänk att ha ett eget hus:)

Sundsvallare ni är mina bästa vänner och det hoppas jag att ni alltid kommer att vara. Det är med er jag kan vara mig själv till 100%, (kanske är tur att jag inte kan vara det med alla). Saknar er mycket!

Bilder kommer snart!

Vi har magsjuka på jobbet, fy fan!!!

Kommentarer
Postat av: Ankan

Det var verkligen UNDERBART att ha dig här i några dagar :) Du är en fantastisk människa! Apropå det där med att vara sig själv. Om du tykte att bilderna från vår Roffefest var mindre vackra så kan jag nog inte hitta en ända bild från lördagsfesten som jag kan publisera på bloggen... Kan ju säga att ditt och Muffens tårtkalas var lite utöver det vanliga *haha* KRAM!

2008-02-13 @ 11:01:20
Postat av: Biggis

Det var jättekul att se dig igen! Synd på ett vis att jag inte kunde vara med som jag brukar, men på ett annat vis är ju det roligt också!:) Hoppas vi ses i april en sväng också! Kram!!

2008-02-13 @ 12:09:41
Postat av: Lina

Du är min bästaste bästaste vän också:) Puss på dig! Det var underbart att ha dig här:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback