Vill bara var ledig

Jobbet är oftast roligt och inspirerande men det e ju så skönt att vara hemma:) Speciellt nu när det börjar närma sig jul. Vi har pyntat och storstädat, även om vi grisat ner igen nu när vi satt uppe de sista liserna!

Lite julstämmning i Kasimirsborg:




Den här veckan jobbar jag alla dagar men e ledig lör-sön. I morgon ska vi på julbord med jobbet, smarrigt! Jag ska nog försöka att träna innan, jag måste ju ändå slå ihjäl några timmar mellan 15-18!
Julklappar, jag har bara köpt en!! Måste verkligen sätta fart!
I lördags var vi på AT-spex med jobbet, super kul var det! Det var riktigt kul med en fest, men tyvärr var Emelie sjuk så hon kunde inte komma, vi drack för henne också:)

Nu ska jag vila min utarbetade kropp!

kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback