Underligt och underbart

är livet.....
Måste bara skriva ett inlägg till. Satt och läste mina tidigare inlägg och för
1 år sedan planerade jag flytt, förberedde mig för att lämna vänner, jobb, mitt liv. Hela kroppen pirrade av okontrollerade känslor.....
2 år sedan planerade jag och David vår resa till Mallorca..... så konstigt!!!

Det är nog tur att man inte vet vad som händer i framtiden, men ibland hade det varit skönt att veta hur livet skulle bli...

Ett foto på mig och prinsen från öland i år:



Kommentarer
Postat av: LIna Bergman

Hej min vän!

Nu har vi ringt om varandra flera gånger igen! Jag har slutat tro att du ska svara när du ringer:( Vart tog tiden vägen när mobilen var med på toaletten, till och med:)?

Förstår att ni kämpar på ordentligt med så mkt att göra på så kort tid! Hoppas ni hinner! Annars så finns det ju alltid lite mer tid på nätterna att ta till, man blir bara lite trött på köpet... Ni är duktiga i alla fall!! Det kändes som ett enormt uppdrag att få ordning på allt det där på så kort tid när vi var hos er! Bäbisen verkar må bra, jag har gått upp 4 kg nu. Bilder kommer snart på vår blogg! Även bröllopsbilder! Ikväll ska jag och Jonas äta kräftor och mysa inne, får passa på när det spöregnar ute och man inte kan få något gjort på tomten!



Hör av dig när du har tid!



Kram kram

/Lina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback