Mitt i en underbar helg

fylld av dans och umgänge.

I går var vi i Sandviken på dans. Det var en mycket bra dans med duktiga dansare så jag kände mig riktigt nöjd med kvällen. Vi åkte till Stöde där vi åkte vidare med Thomas. Han hade verkligen tänkt på allt. I pausen gick vi ut till bilen där vi drog på värmen och Thomas dukade upp fika bestående av vatten, kaffe, smörgåsar och vaniljkrans. Vilken stjärna:)
Kan säga att det var en kall sommardans, i Stöde på väg tillbaka till Sundsvall fick vi skrapa rutorna. Det är sommardans i norrland:)

Träffade Muffen i dag som var hemkommen från USA. Hon var sig lik och det var kul att se henne igen.

 RG då bokar vi in onsdag kl. 16 för en efterlängtad fika då???

Är nu hos Ankan och väntar på att hon och Daniel ska göra sig klara inför dansen. Först ska vi till Annakarin och dricka lite vin och surra:) kommer nog blir en fantastisk dans.

Min lilla farmor kämpar fortfarande. Mamma och pappa trodde inte att hon skulle klara den gångna natten men hon verkar hålla kvar vid livet... Hade verkligen velat vara där. Min lilla farmor....

Ha en trevlig helg alla!

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Ankan

Tack för igår! Fantastisk kväll! RG på onsdag låter som en höjdare.

2007-09-02 @ 09:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback