Lite tid

är verkligen vad jag har just nu...
Denna vecka ska jag hinna med att flyttstäda mitt tillfälliga boende, packa massor av saker från olika lägenheter, gå på Arvingarna på aveny, gå på afterwork, jobba och träffa alla en sista gång innan jag far.

Ska bara göra en snabb uppdatering från helgen. Jag kan konstatera att jag har fantastiska, galna, glada, roliga, givmilda och kanske lite skruvade vänner men jag älskar dem ofantligt mycket!!
Festen var väldigt lyckad, bilder kommer senare. jag lovade ju en ocensurerad variant men efter att ha sett bilderna måste jag nog ta tillbaka det:)

Flytten närmar sig alltså med stormsteg och jag har en väldigt märklig känsla i kroppen.... Har ju velat det här så länge men nu känns det bara tomt... Jag kommer att sakna Sundsvall och allt som hör där till extremt mycket. Har pratat mycket med david i veckan och det kommer att kännas... Tror vi är ganska överrens om allt nu men 4 år är lång tid och självklart kommer vi att sakna varandra på ett eller annat sätt. Vi ska iaf ses lite i veckan.

Det är så himla mycket som händer i mitt liv just nu. På en och samma dag kan jag pendla mellan att vara ledsen, känna oro, känna lycka och förhoppningar... livet e så himla konstigt, det blir aldrig lättare att leva, det trodde man att det skulle bli när man var i tonåren:)

Nu ska jag gå hem och på vägen ska jag köpa godis sedan är det idol:)

Kommer med en mer detaljerad blogg om ett tag:)

puss å hej!

Kommentarer
Postat av: Lina

Malin, du är också en underbar, galen och älskad kompis och jag kommer att sakna dig enormt! Men vi står här på led och väntar allihopa när du kommer upp och sen kommer vi på semester till Väderskär på somrarna:) Förstår att det känns skumt att bara lämna ett liv här och bara dra, men det blir säkert bäst för dig på lång sikt, även om det känns tungt nu! Men, du vet, du får alltid ångra dig och flytta tillbaka!!! Du får eget rum i vårt hus!!!
Massor av kramar, ses ikväll! Ska bli kul att träffa mamma och pappa Isaksson igen också!!
/Lina

2007-09-28 @ 10:33:12
Postat av: Ankan

Håller med föregående talare helt och fullt. Och den dag jag skaffar hus får jag ta hjälp av Muffen med att göra en skylt där det står Roffes rum på ; ) Hoppas att resan hem går/gått bra. Blev så ledsen när jag såg ditt medelande på min blogg så jag grinade jag med. Love you darling! Tur att tiden går fort, snart är det februari =)

2007-09-29 @ 17:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback