I morgon

är det farmors begravning. Det känns skönt på samma gång som det är sorgligt. En bekant till mamma ska sjunga på brgravningen och hon ska sjunga. "Tänk att få vakna", den hade vi även på Lindas begravning.. vet inte hur det kommer att kännas...

I dag har mamma och jag städat och tvättat förnsten.

Nu ser jag fram emor helgen. Fredag har jag inget planerat, någon som e ledig??
Lördag, då är det fest iaf:) Inget grinande, utan nu ska vi ha kul brudar, (ankan)... Ska bli kul med en fest då det faktiskt kommer kompisar från olika gäng, pluggvänner, dansvänner och Lina och Kicki. De ingår liksom inte i något gäng, om de ska få en kategori blir det nog Hänga/party/dansa/surra/bästa-vänner...

Första helgen i oktober vill jag inte jobba, då vill jag bara till skåne, snälla låt mig:)

En bild som e tagen sedan jag kom hit till Loftahammar, ny färg och klippning men det ser ju ändå ut som vanligt:)

Kommentarer
Postat av: Ankan

Jag ska på after work på Stadshuset ikväll. Fast det blir inte så långdraget. Kanske kan träffas sedan, eller så kan du komma dit oxå : ) Jag är ledig i helgen, jobbar natt mån, tis och onsdag. Ledig tors, fre och helgen.
Jag ska inte grina.... Men jag kanske inte kan svära på det.

2007-09-21 @ 07:19:55
Postat av: Anne-Lie Hed

Hej Malin!
Jag såg din bloggadress genom Jonas o Linas sida!
Roligt för dig att du får flytta hem igen men jag märker på Lina att det är jobbigt för henne. Du är ju en viktig person i hennes liv. Jag träffar inte dig så ofta men tycker att det är trist jag oxå..
Jag önskar dig all lycka och hoppas att man ser till dig nåt i alla fall!
Kram Anne-Lie

2007-09-21 @ 11:22:17
Postat av: en namne

Bara råkade se likheten :-P
http://www.malinisaksson.com/blog.php
Ha det gott!

Postat av: malin skåne

Jättefint!!! Det här klarar du bruden. DU klarade ju vårt tequilarace, tänk på det. Då klarar man allt:P

2007-09-22 @ 23:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback