00:07

och jag är inte ett dugg trött...

Har tillbringat dagen tillsammans med mamma i stan i dag. Jag köpte ingenting, mamma köpte en begravningsblus.  Vi åt jättegod lunch på en nyöppnad restaurang, trevligt:) Vi hann även med en fika på det gamla vanliga fiket.

Har haft hjärtslitande telefonsamtal i dag, jag kan verkligen inte göra någonting alls. Livet går vidare, så är det bara!

Har varit hemma i snart en vecka och jag börjar verkligen sakna Sundsvall nu, hur ska detta gå??? Det blir säker bättre när mitt hem är i Västervik, förhoppningsvis är det dit jag längtar då.. Trivs ju jättebra hemma hos mamma och pappa men att ha allt i en resväska blir jobbigt i längden, jag e iof bara inne på min 7:e vecka...pust!

Börjat se ett slut och jag känner mig ändå ganska stark efter allt som varit. Men visst har det varit tufft till och från. Såra och lämna någon man ändå bryr sig mycket om, ta beslutet att lämna "sin" stad och sina vänner, och sitt jobb, packa en väska och bo hos vänner på obestämd tid,  men här står jag 5 kg lättare och glad över vad livet har att ge...

Du ger mig en skön känsla i kroppen

Kommentarer
Postat av: Ankan

Roffe! På lördag ska vi dränka alla sorger och verkligen fira av dina sju år i Sundsvall :) Det kommer att bli kanonroligt. För är det något vi kan så är det att vara törstiga! Du är bara bäst.. Kram!

2007-09-19 @ 18:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback