Vilken känsla

jag fick i kroppen när jag satt och läste gamla blogginlägg och så kom jag till den här delen:

"Vet du vad jag tror?", sa hon till sist. Agnes tittade upp. "När du ser tillbaka på det här om några år, så kommer du att se att det var här det vände".
"Vände?"
"Ja. Det låter kanske konstigt, men jag tror att det i allas liv finns en vändpunkt. En eller flera händelser som tvingar in ens liv i en ny bana".
"Vadå som något sorts öde eller?"
"Ja, det kanske man kan säga. Fast inte ett sådant där öde som drabbar en, utan ett som skapar själv"

Jag kommer så väl ihåg när jag skrev det. Det var en citat ur en superbra bok.
Just nu är det så otroligt träffande.....

Hoppas alla får en trevli helg, det kommer jag att ha:)

Lina, ska försöka att få lite mer närbilder på Thomas men min kamera har pajat så jag har nog bara mobilen i fortsättningen:(

Ankan, kul att du uppskattar mina bloggar, ska försöka att fixa internet snart. Det är ju inte så ofta man är i Loftahammar nu längre.

Muffen, ha en fantastisk vecka i värmen, ångrar att jag inte följde mer er, det hade varit fantastiskt!

Kommentarer
Postat av: ulfan

hej, halkade in hær av en slump.. Visst ær citatet från "små citroner gula".. ikke sant:)?

2008-01-10 @ 05:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback