Västervik, jobbet och kärleken

allt flyter på ganska bra tycker jag.... Har inte haft så mycket tid att blogga bara:)

Västervik, känns som om jag kommer att trivas även om det är en liten stad. Har fixat träningskort och börjat träna, känns väldigt bra. Än så länge har jag hunnit med ett spinningpass och ett pumppass och i kväll blir det nog spinning igen. Känns kul och annorlunda att mamma och pappa kan komma och fika en kväll utan att stanna en hel helg:)

Jobbet, mycket lika rutiner men satan så mycket man måste kunna när det är så olika inriktningar. Kvällarna går åt till att plugga, i kväll blir det nog onkologi. Personalen verkar mycket bra, snälla och trevliga, unga och gamla. Känns lite jobbigt att skolas in när jag bara ska vara resurs där men jag hoppas ju på att få stanna efter jul.

Kärleken, känns väldigt mycket. Tillbringade helgen hos Thomas. Vi har som vanligt haft en jättefin helg tillsammans. Dansat lördag och söndag, gått på promenader, varit på en jättemysig julmarknad och myst. Allt känns så bra och rätt. Helgen som kommer skulle han spela men den spelningen blev avbokad så nu ser det ut som om han kommer hit istället. Känns otroligt lyxigt att vi kan ses 2 helger i rad.

I kväll ska jag städa, träna och titta på desperate housewifes:)

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Biggis

Det låter som om du har det väldigt bra! Skönt att det löste sig med jobb, även om inte på samma vis som du hoppats. Tänk vad mkt du kommer kunna efter det här!:) Kram!

2007-11-06 @ 15:55:39
Postat av: Lina

OJ, vad kul att han kan komma i helgen. Då blir det inte så långt mellan gångerna! Det är bra att du får jobba lite hårt ett tag, nu när du gått och dragit benen efter dig i flera veckor;)

Det är klart att Västervik blir kanon att bo i och perfekt för oss att åka till på somrarna när det är som bäst. Får se om du vi är lika välkomna om några år när vi invaderar huset på väderskär i flera dagar med ungar som skriker på nätterna:) Då kommer Lena och Åke att ångra att dom sagt att vi är välkomna när som helst...

Kram kram

2007-11-07 @ 15:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback