Trött

har jag varit hela tiden hos mamma och pappa. Jobbet tar verkligen mycket energi men det beror nog på att jag hela tiden är ny och måste lära mig alt väldigt fort... Jag klagar inte för jag är otroligt tacksam över att jag har ett jobb, vill aldrig vara arbetslös igen!!!
I dag har jag tagit det ganska lugnt, sov länge och det var obeskrivligt skönt:) Var med pappa till en av hans vänner och lämnade en motionscykel och han hade en taxvalp, herregud vad söt. Skulle kunna skaffa mig en hund utan att blinka men det kanske inte är så passande just nu:)
I morgon ska J:et klippa mig, pappa och jag ska äta lunch på sjökrogen, sedan blir det nog inte så mycket roligt. Måste ju somna tidigt eftersom vi åker till Ullared kl. 04!!!

Fattar inte hur jag ska palla det här med distansförhållande?? I bland är det helt underbart (när vi träffas), och andra gånger vill jag bara lägga mig ner och sove en vecka i sträck! Tiden går ju så låååångsamt när man längtar! Hur som helst så känns det som om vi faktiskt har en lösning men ingenting är spikat och NÄR lösningen kommer att ske är det ingen som vet. Jobbiga och uppslitande beslut att ta.... Vill inte tänka på det! man vill ju att det ska kännas 100% rätt för båda och det är inte så lätt....

Sundsvall, sundsvall, sundsvall ibland vill jag bara vara där... Saknar mina vänner hemskt mycket och det känns i hjärtat! Det är ju nästan bara 2 månader kvar tills jag åker upp, har inte bestämt om jag kommer en hel vecka eller om det bara blir en långhelg. Kanske ett halvår:)
Det viktiga är att vännerna finns kvar och det vet jag att de kommer att göra. Men man undrar ju hur vardagen ser ut... Lina och Jonas husbygge, Muffen och hennes strapatser, Elins bebismage, Kicki och Johans lägenhet och kickis tävlingsdans, Ankan med all kärlek... Man vill ju bara vara där som vanligt... Springa upp i mjukisbyxorna till Lina och Kicki och bara hänga, det är livskvalitet!

Nu väntar sängen, en tom och kall säng!

puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ankan

Gud va härligt att du har tillgång till internett. Saknar ju dina bloggs när du inte skriver :) Snart ska jag flexa ut. Superskönt att det är helg! Fem dagarsvecka är ju verkligen en utmaning. Kraaam!

2007-11-23 @ 14:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback