Snabb resumé

från helgen.

Ullared var trångt, varmt, billigt, precis som det ska vara. Vi åkte från Loftahammar klockan 03 på natten och kom till Ullared kl. 07 så vi slapp stå i kö och det var skönt. Shoppasde inte så mycket, iaf inte om man jämför med andra:) Lite fina saker till lägenheten hittade jag:)

Dansen till Blender i söndags var helt underbar. Massor av bra dansare, gamla och nya vänner. Kändes jättekul att vara där. Åkte med ett dansgäng från Västervik som jag inte träffat tidigare och de vara väldigt trevliga, Kul:)

Har knappt hunnit prata med Thomas i helgen men pratade med honom till ett i natt så nu är min Thomas apstinen botad, för ett tag iaf:)

Nu ska jag jobb och i kväll blir det dubbelpass med core och bodyjam:)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Lina & Jonas

Du har ju verkligen fullt upp, skönt och kul! Bra att du hittar lite dansfolk i Västervik. Vart var det Blender-dans? Jonas tycker att det var en toppenidé att åka till Ullared kl 3 på morgonen och blev själv sugen:)Förstår att det är galet mkt folk där nu före jul!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback