Min blogg

blir verkligen lidande när jag inte har internet hemma. Ska kanske fixa internet snart men jag känner ändå att jag klarar mig utan... konstigt nog!

Ska försöka att uppdatera lite snabbt och smidigt nu..

Jobbet går bra men det är tufft till och från. Just nu skolas jag in på SIA (stroke akuten), har varit på rehab, njurmedicin, lungmedicin, infektion och reumatolog. Detta har jag gjort på 3 veckor. Det är lite tid för så många områden men eftersom jag ska gå i resursen kan jag ju inte gå flera veckor på varje avdelning. En del avdelningar kanske jag inte äns kommer att vara på. Ibland känns det som om jag tagit mig vatten över huvudet men det kommer säker att gå bra. Nackdelen är nog att jag inte får några riktiga arbetskompisar. Kommer ju kunna hur mkt som helst efter det här och det e ju en superbra merit! Löneförhöjning tack! Saknar iaf mina arbetskompisar från 24:an!

Helgen som var spenderade jag i skåne, som vanligt var det underbart och det känns fortfarande oförskämt bra. Helgen innan var Thomas hos mig i Västervik och det var också väldigt mysigt. 3 helger på raken har vi setts nu, det är ju jättekul och det känns nästan som ett normalt förhållande... Nästa gång vi ses är om 3 veckor och det känns jobbigt:( Saknar honom  hemskt mycket. Tiden tillsammans går så fort men det känns som om vi utnyttjar den väldigt bra, på ett sätt som passar oss:) Dans, promenader, middagar, mysiga stunder och faktiskt badminton i helgen:)
Lite bilder från en av helgerna i skåne, Thomas fixar eld så att i kan grilla korv:)
   

Just nu är jag hemma i Loftahammar hos mamma och pappa. Är ledig till söndag. Kommer nog att blogga lite mer ingående någon dag. På lördag ska J:et och jag åka till Ullared och julhandla:) Superduperkul!

Ska sova nu!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej hopp!
Lite närmare bilder på Thomas nästa gång om jag får be:) Har knappt sett denna viktiga person, så några riktiga bilder bör man kunna kräva! Jobbigt att det är så länge tills nästa gång nu, men tiden går faktiskt snabbt även om det inte känns så nu. Jag har jobbat i Stockholm ett par dagar nu, skönt att vara hemma. Imorgon kväll börjar vår semester, underbart! Nu ska det bli fart på bygget!!!

Sov gott!
Kram

2007-11-22 @ 22:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback