Sommarsol

är det i dag och jag är ledig. Klockan är 10.20 och jag har hunnit med frukost, en långpromenad och varit på sjukan och vaccinerat mig mot hepatit A och B, känns riktigt bra:)
Gick förbi hemköp på vägen hem och köpte ingridienser till köttbullar så nu blir det storkok. Finns inget godare än köttbullar, potatis, brunsås och lingonsylt.

I går träffade jag RG, vi var på det nya fiket, kommer inte ihåg vad det heter men det ligger där Tinells låg förut. Fint och lyxigt var det:) Vi försökte att boka in en fest kväll men lyckades inte hitta något datum då alla var lediga förns i augusti någongång... Trist men det kanske blir någon fika innan dess:)

Helgen som var jobbade jag och det gick bra. På lördagkväll var vi hon Andreas och premiärgrillade, suuuupergott:) Måste verkligen grilla snart igen.

Har börjat springa nu, köpte ju joggingskor för att tag sedan så nu jävlar:) Har iaf  hittat en jättebra slinga att springa, precis vid ån, inga uppförsbackar och ca 5-6 km, lagom för en amatör:)

I går efter fikat var jag på pump, det känns verkligen som en bra träning, man har ont i hela kroppen efteråt.

Just nu känns det som om jag har massor av roligt framför mig:
Åker hem den 4/6
Mamma och pappa följer med upp till Sundsvall
David tar examen
David fyller 30 år
Öland med J:et, Ankan och Daniel i en husvagn
Gatufesten
Sooooommar
2 veckors semester på Väderskär
Lina och Jonas kommer och hälsar på på Väderskär
Ev. en solsemester i slutat av sommaren

Det som är mindre kul är:
Vet inte om jag får vara kvar på jobbet efter sommaren
Jobbar mycket nätter i sommar
Jag är blek
Jag är fet och jag kan inte sluta äta godis!!!

Nej nu är det dax för köttbullsrullning:)

Ha en trevlig dag alla glada!

Kommentarer
Postat av: Ankan

Finns risk för att jag avlider om jag springer mer än ett par meter i stöten *haha*

Postat av: Lena Isaksson

Du är inte fet du är underbar som du är att vara smal är inget att sträva efter

2007-05-22 @ 21:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback