ledig i 2 dagar

och det känns underbart:) Har jobbar valborg och 1 maj men det gjorde inte så mycket. Har ju elev nu och det är verkligen både och... man utvecklas ju jättemycket av det men det kan vara ganska så påfrestande också...

I går kväll var jag hos Kicki och tittade på desperate och umgicks. Johan ligger så sjukhus, så kicki behövde nog lite sällskap!
David och jag var hälsade på hans mormor i går, hon mår bättre nu men e fortfarande sliten.

Nästa vecka ska jag på njurmöte både mån och tis + bankett på måndagkväll och det ser jag fram emot:) Tyvärr så hade jag bokar klipp + färgning på tidagen som jag nu måste avboka, känns trist eftersom utväxten verkligen e grå nu:(

Mamma: Jag bokade en tågblijett hem den 4/6 igår, kommer till Linköping kl. 20.00. Vet inte om jag kan byta alla dagar men annars kan jag nog ta ut komp:)

Nu ska jag ta en lånpromenad, sköööönt!

Kommentarer
Postat av: Lena Isaksson

Underbart Malin det blir roligt att ses igen

2007-05-02 @ 12:36:22
Postat av: Anonym

Underbart Malin det blir roligt att ses igen

2007-05-02 @ 12:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback