Ledig fredag

Sitter och väntar på att david ska komma hem från Stepin så att vi ka åka på citygross:) Har aldrig varit där förut... Jag tränade pump, så himla skönt att träna på morgonen.  Efter träningen lagade jag lite lunch innan vi tog en sväng på stan. Drack en kaffe på IN fiket innan vi gick hem.
I morgon jobbar jag dag och på söndag natt, ganska skön helg!

I veckan var jag hos Lina och tittade på filmen från dansSM, guuud vad kul det var. Kicki och Peter kom på 20:e plats av 107 par så det var ju jättebra:) Norrläningarna kan inte konkurera med de söder ifrån så är det bara, har alltid varit så, trist! Om man vill satsa måste man nog åka på alla läger och det blir dyyyrt. Jag är iaf väldigt stolt över Kicki, hon e bäst!
Man blir ju riktigt sugen på att börja igen men jag tror nog aldrig att jag kommer att göra det... Ångesten kommer så fort jag går in i altiras lokaler, vet inte om jag har nerver kvar heller:) Synd att jag missar dansen på söndag men det kommer fler:) Öland närmar sig ju... Det ska bli ASKUL!

I dag skiner solen och det är fantastiskt, nu börjar jag längta efter sommaren riktigt mycket!

I går kväll tillbringade jag min lediga kväll på mittuniversitetet, igen. Försökte hjälpa David att få till C-uppsatsen, hoppas det går vägen nu!!

Nu ska jag sätta mig på ballkongen en stund, sola sola sola:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback