Intressanta dagar

har det varit nu. Har varit det årliga njurmötet på södra berget sön-tis. Jag var bara där måndag men det var otroligt intressant och lärorikt. Fick lära mig massor om hemodialys, syra-basbalansen(överläkare från IVA som föreläste), och sedan var det en man som hette Gunnar Åström som föreläste om "att vara här och nu". Herregud vilken underbar föreläsning, man både skrattade och grät under den. Får ni möjlighet att lyssna på honom så gör det!! På kvällen var det dax för bankett med 3-rätters i matsalen på södra berget, lyxigt värre säger jag bara. Efter maten var det ett band som hette musikpoliserna som spelade, väldigt bra och röjiga! Det var ju folk från hela Sverige på mötet så man träffade mycket nytt och roligt folk. Kvällen blev iaf väldigt röjig och liiite för mycket alkohol, men grattis är ju gott och det är inte så ofta man blir bjuden på det när man jobbar inom Landstinget, sviten var dessutom bokad till oss och den var fiiiin!

I natt blir det jobb och det känns sådär, nätterna är alltid lite ångest
I dag har David och jag glidit på stan och tagit det lugnt, ska försöka att få ihop en middag snart men först ska vi röja upp i lägenheten.

På lördag är det melodifestivalen, det får man inte missa:)

Jag har apont i min nacke efter för mycket headbangande i måndags:)

I helgen är jag helt ledig och då ska jag ta det lugnt, kanske dricka lite vin och klippa mig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback